metodyka

NASZA KADRA

NASZA KADRA TO DRUŻYNA GRAJĄCA DO JEDNEJ BRAMKI… ICH CELEM JEST ABY WSZYSTKIE DZIECI POCZUŁY SIĘ W PRZEDSZKOLU DOBRZE I BEZPIECZNIE, ABY ROZWIJAŁY SIĘ I PODĄŻAŁY ZA PASJAMI.

POZNAJCIE NAS

Natalia

Właściciel & metodyk

Chciałam stworzyć miejsce, gdzie dzieci czułyby się bezpieczne i kochane, a jednocześnie mogły realizować swój potencjał. Poznawać świat i nowych przyjaciół. Doskonale się bawić, a jednocześnie stawać się coraz mądrzejsze. Miejsce, gdzie biegłyby rano co sił w nogach, i z którego wracałyby wieczorem zmęczone i szczęśliwe. Chcę, aby Primrose było takim miejscem.

Z zawodu jestem nauczycielem języka angielskiego: ukończyłam filologię angielską oraz Nauczycielskie Kolegium Języka Angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim. Pracowałam przez wiele lat jako nauczyciel języka angielskiego i metodyk, prowadziłam też szkołę językową. Prywatnie jestem dumną mamą dwójki wspaniałych dzieci: Kaliny – gimnazjalistki (14 lat) i Bartka (11 lat).

Najważniejszym zadaniem przedszkola jest przygotowanie dzieci do szkoły i życia w grupie rówieśników. Pracy grupowej każde dziecko musi się nauczyć. Nie jest to zadanie łatwe, ale za to opanowanie tej umiejętności daje olbrzymie korzyści, wspomaga efektywność oraz rozwój społeczny.

Przygotowując dzieci do pracy grupowej, zgodnie z zaleceniami Katarzyny Rau, rozpoczynamy od pracy w parach, potem w trójkach. Po takim okresie przygotowawczym pracujemy w najbardziej efektywnych grupach czteroosobowych.

MAŁGORZATA

Nauczyciel Grupy Pszczółki

Ukończyłam Wyższą Szkołę Pedagogiczną ZNP w Warszawie i jestem licencjonowaną nauczycielką dwóch specjalności – wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna. W międzyczasie współpracowałam z przedszkolem przy organizowaniu imprez związanych z przeglądem piosenki dziecięcej. Brałam udział w animacji teatralnej, która ma na celu pomóc dzieciom uwolnić, czy poradzić sobie z trudnymi emocjami. Przygotowywałam dla dzieci zajęcia Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Jestem członkiem Fundacji TAK, której celem jest wspieranie rozwoju dzieci niepełnosprawnych i wykluczonych społecznie.

W przedszkolu Primrose zajmuję się grupą żłobkową, mając na uwadze indywidualny rozwój dziecka. Praca z dziećmi jest moim świadomym wyborem i zależy mi na wspieraniu kreatywności oraz rozwijaniu samodzielności każdego dziecka. Jestem zafascynowana światem dziecięcej spontaniczności i otwartości i chciałabym by ten okres życia był jak najmilej wspominany.

Jestem mamą piętnastoletniego Przemka, który daje mi mnóstwo radości. Cieszę się, że odnalazł pasje, które kocha – gra na gitarze i potrafi uchwycić chwilę w obiektywie.

AGNIESZKA

Nazywam się Agnieszka. Ukończyłam studia magisterskie w Wyższej Szkole pedagogicznej ZNP w Warszawie na kierunku Pedagogika przedszkolna z terapią pedagogiczną. Od 11 lat pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym. Opiekowałam się dziećmi w różnym wieku. Ostatni rok przedszkolny prowadziłam grupę pięciolatków i realizowałam swój własny program pt.: „Mały turysta odkrywa świat”.
Jestem kreatywna, otwarta i ciepła. Lubię aktywnie spędzać czas. Prowadząc zajęcia edukacyjne dostosowuję je do wieku i możliwości dzieci. Lubię przebywanie na świeżym powietrzu – w ten sposób mogę poznawać z dziećmi przyrodę i najbliższe otoczenie.

Bardzo się cieszę się że dołączę do grona pedagogicznego przedszkola Primrose i na spotkanie z Państwa dziećmi! Dołożę wszelkich starań, aby każde dziecko czuło się w przedszkolu dobrze i bezpiecznie.

KATY

I graduated from Mills College in Oakland, California with a B.A. in Dramatic Arts and Communication. After several years experience as an office admin, I spent four years as a Special Events Coordinator for the Juvenile Diabetes Research Foundation. During that time, I organized the logistics for large fundraising walks and galas but the projects I enjoyed the most always involved working with children. I decided to make a change and pursue what I love so I earned my TEFL Certificate from the International TEFL Academy. I have spent the past three years teaching in schools in Taiwan, Myanmar and China.

I enjoy teaching preschool because the children are so full of love and everything is a brand new experience to them.I believe in creating a classroom environment that allows every student to increase their confidence, try new things and express their feelings and emotions. In my class, I encourage students to try new crafts, engage in fun physical activities and enjoy a good picture book. I have seen that play based learning and activities using song and movement allow the children to immerse themselves in the language without even realizing it. My favorite part of teaching is watching the progress students make over the course of the year and helping to guide them through that journey.

CHRISTY

I’m originally from Ireland and received my undergraduate degree at the University of Limerick. This is my sixth year of teaching. Previous to this I have taught in China, Slovakia, and Hong Kong; all of which were wonderful experiences.

I believe in a holistic approach to teaching young learners; when planning a lesson all aspects of a child’s development should be considered. Activities should be varied to allow for different learning styles. Additionally, I also strongly believe in the benefits of learning through play. Children learn best when they are enjoying themselves and are given the opportunity to try things out for themselves. I especially enjoy undertaking STEM activities with the students. I’m looking forward to teaching (and learning from!) you all this year.

COLLEEN

Dear Parents,
Nice to meet you! My name is Colleen, and I’m very excited to join the teaching staff at Primrose Bilingual Preschool for the 2017-2018 school year. I am from Leesburg, Virginia, in the United States. I received my Bachelor’s degree from the University of PIttsburgh. Since graduating, I have spent the last five years teaching English abroad. I first moved to Suzhou, China, where I got my TEFL certification and taught English to kindergartners and primary schoolers. Following my time in China, I moved to Bratislava, Slovakia, where I worked as an English teacher for one year. For the past two years, I have been teaching at an international bilingual preschool in Hong Kong. I love to travel, and I can’t wait to get to know Warsaw!

As an early childhood teacher, I strongly believe in the importance of learning through play and nurturing children’s development through hands-on, explorative learning. I truly value building children’s socio-emotional skills along with their academic abilities and creating a classroom environment that fosters independence, self-confidence, and creativity. Multilingualism is such an important skill in today’s world, and young children are so well-equipped to learn when they are given the tools they need to do so. I truly enjoy being a part of that and seeing how much the children grow and achieve in such a short time.

I am really looking forward to getting to know you and your children and working closely with the other teachers at Primrose to bring the best possible early years education to your child.

As an early childhood teacher, I strongly believe in the importance of learning through play and nurturing children’s development through hands-on, explorative learning. I truly value building children’s socio-emotional skills along with their academic abilities and creating a classroom environment that fosters independence, self-confidence, and creativity. Multilingualism is such an important skill in today’s world, and young children are so well-equipped to learn when they are given the tools they need to do so. I truly enjoy being a part of that and seeing how much the children grow and achieve in such a short time.

I am really looking forward to getting to know you and your children and working closely with the other teachers at Primrose to bring the best possible early years education to your child.

SARA

Ukończyłam studia pedagogiczne o specjalizacjach: Pedagogika Niepełnosprawnych Intelektualnie i Pedagogika Opiekuńczo- Wychowawcza na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, a także o specjalności Edukacja Przedszkolna i Pedagogika Rewalidacyjna na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. W trakcie studiów odbyłam liczne praktyki w szkołach specjalnych, integracyjnych oraz świetlicy terapeutycznej. Ukończyłam półroczny staż w przedszkolu integracyjnym, w grupie terapeutycznej dla dzieci z autyzmem i pracowałam w przedszkolu Montessori. Brałam także udział w kursach i szkoleniach obejmujących tematykę edukacji i wychowania dzieci w wieku przedszkolnym. Jako nauczyciel przedszkolny pracuję już cztery lata.

Jestem osobą pogodną i otwartą. Praca z dziećmi i możliwość obserwacji ich rozwoju daje mi mnóstwo satysfakcji i radości. Staram się dostrzegać indywidualne potrzeby każdego dziecka oraz kształtować w nich samodzielność. Ważne jest dla mnie zapewnienie dzieciom poczucia bezpieczeństwa i atmosfera akceptacji w prowadzonej przeze mnie grupie.

Staram się zawsze dostrzegać punkt widzenia wychowanków, omawiać każdy ich problem oraz doceniać każdy postęp, bo wierzę, że jest to podstawa kształtowania się ich poczucia własnej wartości. Lubię z dziećmi żartować a ich codzienny uśmiech napędza mnie do pracy.

DAGMARA

Ukończyłam studia na kierunku pedagogicznym, studia podyplomowe – wychowanie przedszkolne i kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki. Od kilku lat pracuję z dziećmi zdrowymi i niepełnosprawnymi. Praca w zawodzie nauczyciela jest jednym z najlepszych wyborów w moim życiu jakie podjęłam – to moja pasja i powołanie. Staram się być dla dzieci nie tylko nauczycielem ale również partnerem i przyjacielem – kocham, przytulam i wymagam. Codziennie razem odkrywamy to co nowe i nieznane a każdy dzień jest dla nas przygodą i wyzwaniem. W mojej pracy kieruję się przekonaniem, że każde dziecko jest wyjątkowe i niepowtarzalne – wnosi do tej pracy mnóstwo radości. Stawiam sobie za cel poznanie małych przedszkolaków i ukierunkowanie swojej pracy na ich indywidualne potrzeby pamiętając, że dzieciństwo to czas najpiękniejszych wspomnień.

„Nauczyciel widzi więcej niż tylko twarze dzieci – stara się zobaczyć ich dusze” (B. Cage)

CHINI

Nauczyciel programu angielskojęzycznego

Let me tell you a little bit about myself. I Graduated from University of Mumbai (India) in 2001. I am also a certified Helen Doron Teacher. I have worked with children in last couple of years and have last worked as a Leader in Charge with a Playschool in Switzerland. I have lived in Europe for over than 5 years. During my free time I like to read, go for walks and cook.

I look forward to working in partnership with you and your child throughout the coming year and I am confident that together we can provide the support and encouragement needed to help your child excel. I will keep the same routines in place. I will work closely with other teachers in school to ensure that your child will continue to receive the best education and environment in our school.
I love to work with children of all ages, but I do prefer and enjoy working with preschool children more. Since everyday they provide me with new challenges and lots of lots of laughter and fun. I also love to spend my days watching children learn and grow.

JAGODA

Logopeda

Jestem pedagogiem – logopedą, absolwentką studiów magisterskich. Dyplom obroniłam w Pedagogium – Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie. Swoją wiedzę i umiejętności czerpałam od wybitnych specjalistów w dziedzinie logopedii, profesorów Uniwersytetu Warszawskiego.
Posiadam doświadczenie w pracy z maluchami i dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Przez ostatnie lata systematycznie wzbogacam swój warsztat i umiejętności. Odbyłam między innymi 1,5 – roczny staż w Fundacji Synapsis, który wyszkolił mnie pod kątem pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu.
Oprócz tego ukończyłam liczne kursy doszkalające w takich dziedzinach jak logorytmika, czy alternatywne metody porozumiewania.

Swoją pracę traktuje jako pasję, w której motywacją do działania są widoczne efekty prowadzonych terapii. Do każdego dziecka podchodzę indywidualnie i dobieram metody pracy tak, by były nie tylko skuteczne, ale również atrakcyjne i zachęcające. Zdaje sobie sprawę, że usprawniając mowę i komunikację dzieci, poprawiam ich samopoczucie i komfort obcowania z innymi ludźmi, co obecnie sprzyja poznawaniu przez nich świata, a w przyszłości pomoże prowadzić satysfakcjonujące życie.

ŁUKASZ

Nauczyciel tańca

Dyplomowany instruktor sportu i tańca, prezenter fitness, posiadający mistrzowską klasę S w tańcach latynoamerykańskich. Pracę z dziećmi rozpoczął osiem lat temu, jego podopieczni brali udział w wielu konkursach i przeglądach tanecznych. W swoim programie nauczania Pan Łukasz zawarł podstawy tańca towarzyskiego, nowoczesnego, ludowego, a także podstawy klasyki, przez co dzieci mają możliwość wyboru swojego ulubionego stylu. Zajęcia taneczne poprawiają koordynację ruchową, uczą dyscypliny, pracy w grupie, rozwijają wyobraźnię i poprawiają sylwetkę.

Call Now Button